IVAREM APP Help

Hoe aanmelden in de App

Particulier

Via het CSAM kan je aanmelden via oa: Itsme, Papieren token, eID. Als je gebruik maakt van Diftar kan je aanmelden met de recentste betalingsuitnodiging. Indien je de IVAREM App hebt geïnstalleerd vanuit de Apple store, Android Play of Windows Store kan je het makkelijkste aanmelden via Itsme (CSAM). 
De instructies om aan te melden en installatie van de IVAREM app kan je hier terug vinden.

Bedrijf

Bedrijven kunnen aanmelden via gebruikersnaam en wachtwoord. Deze kunnen ze opvragen via het registratieformulier.

Aanmelden via je elektronische identiteitskaart

Het aanmelden via eID kan enkel via de computer met een eID-kaartlezer. Hiervoor moet je eerst  de procedure volgen voor de installatie van de eID software op eid.belgium.be. Na installatie kan je via diftar.ivarem.be aanmelden met eID via het CSAM platform.

Gewichten en rekenstaat

Hier kan je per inzameladres je afvalproductie opvolgen alsook het verbruik van je provisie.
De ledigingen worden gesorteerd op datum. De kostprijs van de lediging en het aantal kilo worden telkens vermeld.
Standaard worden de laatste 10 ledigingen op het scherm getoond.

Aanvraag tot...

Van uit Diftar-online kan je een vraag richten tot onze medewerkers:
•    ophaling van grofvuil op afroep 
•    containerwissel
Voor deze aanvragen vragen we steeds om je telefoonnummer en/of emailadres in te vullen. Zonder deze gegevens kunnen we geen gevolg geven aan je aanvraag. De meeste aanvragen vergen namelijk een persoonlijke afspraak.
We streven ernaar om een antwoord te geven binnen de 24 uur. Voor een snellere respons kan je steeds rechtstreeks contact opnemen via het gratis nummer 0800 90 441.

Beveiligde website

De IVAREM toepassingen wordt beveiligd via een SSL certificaat. 
Alle informatie tussen jouw apparaat en IVAREM worden gecodeerd uitgewisseld.

Provisie aanzuiveren

Je kan online jouw provisie aanzuiveren met een bedrag van 25 euro, 50 euro, 75 euro, 100 euro of 125 euro.
Indien jouw container of badge geblokkeerd was, duurt het na betaling drie werkdagen om deze opnieuw te activeren.

Betaalperiode

Je kan online jouw provisie aanzuiveren en jouw openstaande betalingen betalen. Het kan tot 3 werkdagen eer je jouw betaling ziet verschijnen.
Indien jouw container of badge geblokkeerd was, duurt het na betaling twee werkdagen om deze opnieuw te activeren.

Bancontact

Indien je kiest voor Bancontact dan word je automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid. Hier kan je het betaalde bedrag controleren en betalen via de  vertrouwde website van je bank. De transacties die worden verricht op onze website worden afgehandeld via Atos Wordline. Alle informatie die wordt uitgewisseld verloopt via een beveiligde verbinding.